Hello everyone,
I have a vba code that copies the columns according to the request of the user,
The choice of columns to copy is done with an inputbox, the column separator is the comma (,).
The code works but does not fully answer my request, it copies the columns from the column "B" or I wish that the copies of the columns start from the column "A".
Thank you for your answers.
As mother tongue is French, here is my request in French.
Bonjour à tous,
J’ai un code vba qui copie les colonnes selon la demande de l’utilisateur,
Le choix des colonnes à copier se fait avec un inputbox, le séparateur des noms des colonnes est la virgule (,).
Le code fonctionne mais ne répond pas totalement à ma demande, le code copie les colonnes à partir de la colonne "B" or je souhaite que les copies des colonnes se fait à partir de la colonne "A".
Merci de vos réponses
I have a vba code that copies the columns according to the request of the user,
The choice of columns to copy is done with an inputbox, the column separator is the comma (,).
The code works but does not fully answer my request, it copies the columns from the column "B" or I wish that the copies of the columns start from the column "A".
Thank you for your answers.
As mother tongue is French, here is my request in French.
Bonjour à tous,
J’ai un code vba qui copie les colonnes selon la demande de l’utilisateur,
Le choix des colonnes à copier se fait avec un inputbox, le séparateur des noms des colonnes est la virgule (,).
Le code fonctionne mais ne répond pas totalement à ma demande, le code copie les colonnes à partir de la colonne "B" or je souhaite que les copies des colonnes se fait à partir de la colonne "A".
Merci de vos réponses